Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
リュート@Ryu_to_kagune@misskey.io (2026-05-05 22:19:38) 今日、散歩の帰りに犬に追いかけられました。Reply
(犬はその後飼い主に連れてかれた) ---Attachments--- image: https://media.misskeyusercontent.com/io/webpublic-ed62e838-9d58-43e0-a3d4-90b0cbc70a7a.webp?sensitive=true