Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout

Note Detail


博多市@hakatashi@pawoo.net (2026-04-28 19:04:07)
3年半ぶりに健康診断受けてきた
ニートは健康にいいぞ ---Attachments--- image: https://img.pawoo.net/media_attachments/files/116/481/762/698/690/581/original/1159226707a0b3d3.png
Reply