Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-07 23:34:23) Suica残高足りねー思ってチャージしたけど別に足りてた