Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-08 14:41:30) 中華ゲーは知らんけどMCとGTA5はそんな重くないのでは