Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-10 22:32:20) 今日も立川KASSEN観戦するか夜枠は全席埋まるだろうね