Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-10 23:29:26) ヤチヨの絵馬ストラップ、せっかくなら紐も紫が良かったReply
自分で変えるか…? ---Attachments--- image: https://misskey.0sakana.xyz/files/webpublic-f1d0bb6a-daee-4620-b59c-7eeda9cd7730