Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-12 08:52:00) 既存の注文に合算して送料減らせればいいのにとは思うけど()