Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-13 10:25:20) この前沼津行った時はマジでラブライブのバスばっかりだったな