Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-14 23:47:15) ジョナサンでタコライス頼もうとしたけど無かったからガパオライスでした(?) ---Attachments--- image: https://misskey.0sakana.xyz/files/webpublic-21dc7a75-9ad6-4505-a887-2ab75bce858bReply