Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:onmyou::vc:Charlie Root@relay@mastodon.hakurei.win (2025-12-30 19:33:24) ホームページにNetscape Navigator 5.0のバナーを載せているが, これをクリックすると...?Reply
https://mastodon.hakurei.win/system/media_attachments/files/115/808/061/073/841/061/original/5e61ca87eadd0d3a.png