Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:onmyou::vc:Charlie Root@relay@mastodon.hakurei.win (2026-06-09 20:55:52) ウェイパーが硬いのでパソコンの温風で温める人 ---Attachments--- image: https://mastodon.hakurei.win/system/media_attachments/files/116/720/017/906/591/325/original/bd5a28fa6b41dcbf.jpegReply