Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
ささきち¦C108 1日目ー東イ20a@ssk_chi@misskey.io (2026-05-09 07:29:12) 朝食 土鍋で炊いた魚沼産コシヒカリ:pikkapika:で美味しかった:meow_rice: ---Attachments--- image: https://media.misskeyusercontent.com/io/webpublic-8e4a7a9b-6af5-4913-ace2-7371c58fc75f.webpReply