Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout

Note Detail


ささきち¦C108 1日目ー東イ20a@ssk_chi@misskey.io (2026-05-09 07:29:12)
朝食 土鍋で炊いた魚沼産コシヒカリ​:pikkapika:​で美味しかった​:meow_rice:​
---Attachments---
image: https://media.misskeyusercontent.com/io/webpublic-8e4a7a9b-6af5-4913-ace2-7371c58fc75f.webp
Reply