Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
warabi餅@w4rabimochi@misskey.io (2026-04-29 19:17:38) 「お、マンガ伸びてるなフフフ…」と思ってたら:unicode_1d54f_bg_black:が:sekiro_death: