Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-09 12:08:19) 無いにゃら作る(変換ボード)Reply
---Reply--- :hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-09 12:08:55) あとBIOSにdxe追加してNVMeブート対応も