Home | Notifications | New Note | Local | Federated | Search | Logout
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-12 10:52:22) あー例のやつ朝9時だったか(忘れてた)Reply
---Replies---
:hosimiya_mion::star_stroke:@hos1miya@misskey.0sakana.xyz (2026-06-12 10:53:23) 本命は三郷かなぁ 普通に近いので